Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė. Plačiau apie tai: Privatumo politika.
UAB „Verslo Aljansas“ - atsakingą verslą vystanti ir nuolat į teikiamų paslaugų kokybę investuojanti įmonė. Augant užsakovų bei pirkėjų srautui, siekis didinti klientų aptarnavimo kokybę lėmė papildomų investicijų į verslo procesų efektyvinimą ir valdymo optimizavimą poreikį.
Šiuo metu jau baigtas įgyvendinti projektas „UAB „Verslo Aljansas“ darbo našumo didinimas įdiegiant elektroninį verslo sprendinį“, bendrai finansuotas Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir įmonės lėšomis. Iš Europos regioninės plėtros fondo buvo skirta 6 200 EUR paramos suma, tiek pat nuosavų lėšų investavo įmonė.
Skirta parama leido užtikrinti aukštą projekto įgyvendinimo kokybę, pasirinktą verslo valdymo sprendimą pilnai pritaikyti ir adaptuoti UAB „Verslo Aljansas“ poreikiams.
Projekto įgyvendinimo metu sukurta ir įdiegta specialiai įmonės poreikiams pritaikyta klientų valdymo sistema integruoja svarbiausius įmonės verslo procesus.
Įdiegta klientų valdymo sistema yra svarbi įmonės veiklos našumui didinti, o tai įmonei yra aktualu siekiant išlikti konkurencingai teikiamų mokymų paslaugų rinkoje.
Svarbiausias rezultatas, kurį planuojama pasiekti maksimaliai išnaudojant įdiegto e-verslo sprendinio galimybes – padidinti įmonės produktyvumą, per tą patį laiką suteikiant daugiau kokybiškų paslaugų ir sukuriant didesnę pridėtinę vertę.